Hirvipalaveri

hirviporukan kokous majalla su 7.4 klo 18.00

Reviiri

Reviiri tunnukset saa laittamalla viestiä joko puheenjohtajalle sihteerille tai seuran sähköpostiin. Reviiri ei vielä ole aivan täysin ajan tasalla jos näette sellaisia maapaloja jonka omistajan tiedätte laittakaa viestillä tilannumero ja omistajan nimi puheenjohtajalle tai sihteerille niin selvitellään asia ja lisätään tiedot reviiriin.

Metsästäjäliiton pohjanmaan piirin jäsentiedote 2/2023

Piirikirje_03_2023

OMAMETSO

Ohje omametso järjestelmän käyttöön ottamiseksi. Jos sähköpostiosoitetta ei ole vielä kirjattu MetsoRekisterin tietoihin ota yhteyttä pollarinms@gmail.com tai laita viestiä Pertti Palomäelle.

UUSI TILINUMERO.

Seura on vaihtanut pankkia joten tilinumerokin vaihtuu. Uusi tilinumero on FI66 4108 0012 0823 87.

PÄIVÄKORTTI.

Kun seuran päiväkorttia maksetaan tulee se ehdottomasti maksaa seuran tilille seuran tilille( FI66 4108 0012 0823 87 ) EI metsästyskortissa olevalle tilille. Metsästyskortissa oleva tilinumero on Metsästäjäliiton numero. Päiväkortin hinta metsästyskaudelle 2023-2024 on Päiväkortin hinta 15 € / päivä. Päiväkortilla saa ampua yhden (1) kauriin / päivä. Kiintiö yksi kanalintu, joka vähennetään kutsujan kiintiöstä ja muuten seuran jäsenen säännöt. Seuran jäsenen oltava mukana jahdissa. Ilmoittakaa johtokunnan jäsenelle jos tuotte vieraan jahtiin.

Kausikortti vieraille

kausikortti vieraille 85 euroa. Maksu seuran tilille seuran tilille.( FI66 4108 0012 0823 87 ) Johtokunta päättää korttien myöntämisestä. Kausikorttilaisen mukana ei tarvitse olla seuran jäsentä. Kausikortilla saa jatkossa metsästää kaurista yksinään. Kiintiö 3 kaurista metsästyskausi. Riistakiintiö 3 kanalintua. Metso, peltopyy ja fasaani rauhoitettu Kausikortilla ei saa metsästää metsoa. Johtokunta päättää kenelle kausikortteja myönnetään. Johtokunnalle oikeudet peruuttaa kausikortti kesken kauden.

WhatsApp ryhmään liittyminen.

Jos haluaa päästä seuran WhatsApp ryhmään niin ilmoita puhelinnumero joko Johanna Pollarille, Joonas Mannilalle, tai Sakari Mäkirannalle. Whatsapp ryhmään voi myös liittyä lähettämällä sähköpostia pollarinms@gmail.com

Kesäkokous 13.08.2023 päätöksiä.

-metsästyksessä noudatetaan valtion aikoja.

-riistakiintiö kolme metsäkanalintua, yksi saa olla metso. Peltopyy ja fasaani rauhoitettu.

Vahinkoeläinten metsästys (kettu ,supi yms) Jäsen saa tuoda maksutta yhden ulkopuolisen vahinkoeläinmetsälle ilman päiväkorttia, kun tekee ilmoituksen johtokunnan jäsenelle.

-joulurauha 24-25 12 eli kaikki metsästys kielletty.

-hoidetut metsäkanalintujen ruokintapaikat rauhoitettu 300 metrin säteellä.

– Kauriinmetsästyksessä ei kiintiötä, mutta ilmoitus seuran puheenjohtajalle saalista.

lisäksi muistakaa lakisääteinen saalisilmoitus omariistassa

-seuraavat järvet rauhoitetaan sorsastukselta: Neva-Aijalainen, Iso-Valkeinen, Korpilampi ja Kaidesjärvi

Ei hyväksytä ulkopuolisia koirankouluttajia seuran alueelle. Koemaastoja voi johtokunta myöntää

-Isojakokunnan kortteja myy Toni Raiski.

-jäseniä muistutetaan että maaston roskaaminen ehdottomasti kielletty. Kaikki mitä metsään viedään tuodaan sieltä myös pois. Varsinkin haulikon hylsyt pitää ehdottomasti tuoda maastosta pois.

-Savikiekkojen ammunta seuran ampumaradalla on kielletty.

-saalisilmoitus jätetään joko oma riistan kautta tai seuran sähköpostiosoitteeseen (pollarinms(at)gmail.com). Saalisilmoitus pitää jättää vaikka ei olisi saanut saalista.

– jahtiin mentäessä kiinnittäkää huomiota mihin jätätte autonne. Teiden liittymien ja ajourien kulun estämistä ei saa esiintyä missän muodossa. Myös pellolla autolla ajaminen on kielletty.